Inbjudan till presentation av ITABs delårsrapport för första kvartalet 2023

Publicerad26 apr 2023

ITAB Shop Concept AB (publ) (“ITAB”) publicerar sin delårsrapport för det första kvartalet 2023 på onsdagen den 10 maj 2023 kl. 07:00 CEST. Med anledning av detta bjuder ITAB härmed in till en webbsänd telefonkonferens där VD & koncernchef Andréas Elgaard och CFO Ulrika Bergmo Sköld presenterar rapporten samt besvarar efterföljande frågor.

DATUM: Onsdag den 10 maj 2023

TID: Kl. 10:30 CEST

WEBBSÄNDNING: För att ta del av presentationen och delta via webbsändningen – gå in på nedan webblänk. Via webbsändningen finns möjlighet att ställa skriftliga frågor.

TELEFONKONFERENS: För att delta i telefonkonferensen görs registrering via nedan webblänk. Efter registreringen erhålls ett telefonnummer och konferens-ID för att logga in till konferensen. Via telefonkonferensen finns möjlighet att ställa muntliga frågor.

SPRÅK: Engelska

All information om den webbsända telefonkonferensen finns även här: https://financialhearings.com/event/46049

Presentationsmaterialet kommer att finnas tillgängligt på ITABs webbplats itabgroup.com (under sektionen: Investerare/Finansiella rapporter & presentationer) cirka en timme innan presentationen börjar. En inspelad version av webbsändningen kommer att finnas tillgänglig på webbplatsen efter presentationen.

Jönköping den 26 april 2023

Informationen lämnades för offentliggörande den 26 april 2023 kl. 11:00 CEST.

file-icon230426 ITAB PR Inbjudan till rapportpresentation Q1 Sv

På ITAB hjälper vi kunder att förverkliga sin konsumentupplevelse med kunskap, lösningar och ett ekosystem av partners. Tillsammans med kunderna skapar vi effektiva lösningar som bidrar till smidiga och inspirerande upplevelser. Erbjudandet inkluderar designrådgivning, kundanpassad butiksinredning, kassadiskar, kundflödeslösningar, professionella belysningssystem och digitalt interaktiva lösningar för den fysiska butiken. ITAB omsätter cirka 6,9 miljarder SEK per år och har cirka 2 900 anställda. ITABs aktie är noterad på Nasdaq Stockholm.