Inbjudan till presentation av ITABs bokslutskommuniké 2021 samt nya finansiella mål

Publicerad25 jan 2022

ITAB Shop Concept AB (publ) (“ITAB”) publicerar sin bokslutskommuniké för 2021 på tisdagen den 8 februari 2022 kl. 07:00 CET. I anslutning till detta kommer ITAB även att presentera nya finansiella mål för koncernen. Med anledning av detta bjuder ITAB härmed in till en webbsänd telefonkonferens där VD & koncernchef Andréas Elgaard och CFO Ulrika Bergmo Sköld presenterar rapporten och de finansiella målen samt besvarar efterföljande frågor.

Telefonkonferensen och presentationen går att följa på webben eller via telefon enligt nedan. Det finns möjlighet att ställa frågor via både telefon och webbsändningen.

DATUM:  Tisdag den 8 februari 2022

TID:  Kl. 10:30 CET

WEBBLÄNK:  För att följa presentationen och telefonkonferensen på webben –

TELEFONNUMMER:  För att delta i telefonkonferensen –
SE: +46-8-566 427 05
UK: +44-33 330 092 64
US: +1-63 191 314 22   [PIN: 66348884#]

SPRÅK:  Engelska

ÖVRIGT:  ITABs bokslutskommuniké 2021 publiceras den 8 februari 2022 kl. 07:00 CET.

Presentationsmaterialet kommer att finnas tillgängligt på ITABs IR-webbplats www.itabgroup.com (under sektionen: Investerare/Finansiella rapporter & presentationer) cirka en timme innan telefonkonferensen börjar. En inspelad version av webbsändningen kommer att finnas tillgänglig på webbplatsen efter presentationen.

Jönköping den 25 januari 2022

Informationen lämnades för offentliggörande den 25 januari 2022 kl. 11:00 CET.

file-icon220125 ITAB PR Inbjudan till rapportpresentation Sv

På ITAB hjälper vi kunder att förverkliga sin konsumentupplevelse med kunskap, lösningar och ett ekosystem av partners. Tillsammans med kunderna skapar vi effektiva lösningar som bidrar till smidiga och inspirerande upplevelser. Erbjudandet inkluderar designrådgivning, kundanpassad butiksinredning, kassadiskar, kundflödeslösningar, professionella belysningssystem och digitalt interaktiva lösningar för den fysiska butiken. ITAB omsätter cirka 5,9 miljarder SEK per år och har cirka 2 900 anställda. Bolagets aktie är noterad på Nasdaq Stockholm.